dinsdag 8 januari 2013

365 driftbuien

Op Twitter verscheen een leuk 2013-initiatief. Eentje, wat ik mij op 8 januari realiseer, waar ik best mijn eigen draai aan wil geven. 365 driftbuien.

Het idee is, van origine, dat je iedere dag een foto post, van die dag. En zo een soort jaarboek creƫert. Leuk idee, maar het trekt me niet echt - veel te veel een verplichting die foto's altijd maar te maken. Wie weet, ooit. Maar nu niet.

Maar dan 365 driftbuien. Draakje Belle is een volwaardige peuter geworden, inclusief tientallen driftbuien per dag. Grote en kleine. Ik wil dit jaar de 365 leukste driftbuien verzamelen als eerbetoon aan een schitterende peuter, met een sterke eigen wil en een fantastische belevingswereld. En dan niet een per dag, maar gewoon de leukste en proberen op de 365 originele driftbuien uit te komen.

De kick-off:

1) Niet je schoen bij de rest van je diner op je bord mogen leggen.
2) Niet in een spijkerbroek naar bed mogen, maar gewoon je pyjama aan moet.
3) Dat je favoriete K3-pyjama in de was zit, en dus niet aan kan.
4) Dat je niet in de uitverkoop-etalage mag gaan staan bij de schoenenwinkel.

En ze is zo mooi boos, mijn lieve meid. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten