donderdag 4 april 2013

De brief

Vandaag lag de brief op de mat. De brief waarvan ik wist dat die ooit zou komen. De brief waarvan ik verwachtte dat deze in deze maand toch echt een keer zou binnenkomen. De brief waarin exact stond wat ik verwachtte, maar toch met een onverwachte brok in mijn keel gelezen heb.

Draakje Belle is toegelaten op de peuterschool.

Op exact de dagen die ons het minst slecht uit zouden komen.

En ze wil zo graag naar school. En mijn lief en ik en zelfs de stormvogel gunnen het haar zo enorm ontzettend veel. Haar eigen school. Met haar eigen vriendjes. En haar eigen schooltas. En haar eigen bakje fruit en haar eigen bekertje drinken.

21 mei is het zover.

En vanaf 21 mei iedere dinsdagochtend en vrijdagmiddag.

Wat wordt ze alweer groot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten