zondag 27 maart 2011

Beetje dom.

Iedere avond sta ik 1, 2 soms zelfs 3 pannen met spenen, flessen en kolfonderdelen uit te koken. En ik moet zeggen, ik word er een beetje simpel van. Dat bewees zich vannacht. Gisteravond bij het volgooien van de laatste pan zag ik het pipet liggen waarmee Bellefleur haar spruwmedicijn krijgt - en mikte dat er dus bij, in die pan. En toen vannacht om twee uur de wekker ging en ik naar beneden hobbelde voor het volgende medicijnshot kwam ik erachter dat het pipet wel heel steriel was, maar ook zodanig verschrompeld dat het niet meer functioneerde. Oops comes to mind.

Dus vanochtend extra vroeg, want zomertijd, naar de dichtstbijzijnde dienstdoende apotheek. Met een verschrompeld pipetje. Waar hartelijk en smakelijk gelachen werd om mijn 'beetje dom'-actie. En waar ik drie verse pipetten meekreeg. Zodat ik nog eens een foutje kan maken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten